![]() |
|
| Add to favorites... | Browse lyrics By artist: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z 0-9 |
| Recommended sites: |
E.M.M.A. - 1 2 3 Lyrics Lyrics >> " E " >> E.M.M.A. >> 1 2 3 Artist: E.M.M.A. Song: 1 2 3 Album: [Buy " " CD] Martina: Jag kan inte koncentrera mej när du är här Marilinn: Bara fantisera i min egen atmosfär Alexandra: Jag har väntat på något, något som snart måste hända Nu när det hänt nåt så leker du med mej Alla, Refräng: One, two ,three Vågar du så blir det vi, du ska få se Ett, två, tre One two, three En fantasi Om hur det skulle bli, one, two, three Alexandra: När du går förbi då stannar världen runt omkring Elin: Alla mina vänner fattar inte någonting Martina: Jag har väntat på något, något som snart måste hända Nu när det hänt nåt så leker du med mej Refräng... Alexandra: Jag har väntat på något, något som snart måste hända Nu när det hänt nåt så leker du med mej Refräng...x2 E.M.M.A. CD - E.M.M.A. Sheet Music E.M.M.A. tabs, E.M.M.A. lyrics, Pictures, pics, music, video, song, songs, photo, wallpaper, biography, bio, news |
| © Lyrics By.com | Songs are property and copyright of their owners. Provided for educational purposes only. |